11:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ریاست جمهوری

«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
برجام؛ عامل کلیدی تاثیرگذار بر بازارهای مالی
به گفته مدیر عامل گروه مالی شریف، تشکیل سبدی از بازارهای مختلف، بهترین استراتژی در حال حاضر است و رویکرد مناسب فعلی سرمایه گذاران این است که با دانش و اطلاعات کافی وارد بازار سرمایه شوند؛ زیرا بازار سرمایه پس از افت شدید خود به شرایط باثباتی رسیده است و دیگر از رشدهای هیجانی یا صف های فروش طولانی در آن خبری نیست.
بزودی بورسی می‌شویم/ از شرکت‌های موفق بین المللی الگو گرفتیم
بهراد منتظری گفت: عرضه آهن آنلاین در بورس، از جمله برنامه های چشم اندازی این شرکت است.
گزارش های مثبت سه ماهه واقعیت امروز بازار است
چنانچه اتفاق خاصی در بازارهای جهانی نیفتد و سیاست های حمایت از تولید در دولت جدید منطبق با شعارهای حمایتی کارزار انتخابات باشد، به طور حتم بازار به رشد کامل خود رسیده و در ۶ ماهه دوم سال، شاهد گزارش های خوبی خواهیم بود.
پایان دولت؛ بازیِ بورسی ادامه دارد!
یادداشت از محمد علی رفیعی
خریداران همچنان در کما
نماد برتر - با مشخص شدن کاندیدای ریاست جمهوری، اندکی وضعیت معاملات بهتر شد اما؛ همچنان بسیاری از حقوقی‌ها و سهامداران عمده در کما به سر می‌برند.
راهکارهای ارائه‌شده برای بهبود وضعیت بازار سرمایه اثرگذار نیست
نماد برتر - تمام این اتفاقات با خو‌ش‌بینی به احیای برجام و لغو تحریم‌ها رخ داده و چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسد و وضعیتی ایجاد شود که توافق احتمالی زیر سوال برود، قاعده بازی در بازار سرمایه و سایر بازار‌های مالی هم تغییر خواهد کرد.
روز بد بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر - برخلاف شاخص های آمریکایی، شاخص های اروپایی و آسیایی هفته را با ریزش به پایان بردند.
افت ۳۱ درصدی ثروت ترامپ به نزول ۳۰۰ پله‌ای در فهرست میلیاردرها منجر شد
نماد برتر- طبق گزارش جدید نشریه فوربس، ثروت ترامپ با افت ۳۱ درصدی نسبت به زمان حضور در کاخ سفید به ۲.۴ میلیارد دلار رسید و موجب نزول ۳۰۰ پله ای در فهرست میلیاردرهای جهان شد .
بازگشت سبزی به بازارهای جهانی
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان سبز باقی ماندند.
فتح قله‌های جدید توسط نمادهای جهانی
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی به قله های جدیدی رسیدند.
مرکز نوآوری و شتابدهی طب ایرانی و داروسازی سنتی راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر- دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی طب ایرانی و داروسازی سنتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه توسعه داروها و فرآورده‌های طب سنتی، افزود: در حال حاضر اقدامات زیرساختی با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی با هدف شناسایی و جذب هسته‌های فناور و صاحبان طرح‌های فناورانه صورت گرفته و طی چندماه آینده شروع بکار خواهد کرد.
کاخ سفید بی خیال اوپک شد
نماد برتر- با رفتن ترامپ از کاخ سفید و سرگرم شدن دولت بایدن به مسائل دیگر، کاخ سفید در خصوص مسائل اوپک ساکت بوده است.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.